Podrška

Odaberite paket usluga podrške koji Vam najbolje odgovara

Kao dio paketa usluga upravljanja IT infrastrukturom, pružamo Vam podršku pri instalaciji i održavanju isporučenog IT sustava. Ona uključuje klasično održavanje opreme i sustava, a Vas rješava briga oko funkcionalnosti istih.

INSTALACIJSKE USLUGE

  • Instalacija potrebne softverske podrške na računala
  • Doprema opreme na lokaciju korisnika
  • Aktiviranje opreme na mrežu i prijava na sustav
  • Instalacija i podešavanje sigurnosnih paketa zaštite od svih vrsta malicioznog softvera
  • Instalacija softverske podrške za izradu sigurnosnih kopija podataka
  • Instalacija pasivne i aktivne mrežne opreme
INSTALACIJSKE USLUGE​

USLUGE STANDARDNE PODRŠKE IT SUSTAVU

  • Podrška putem Help Desk-a
  • Rješavanje incidenta ili kvara na opremi (dolazak na lokaciju, intervencija, eventualno preuzimanje opreme za popravak i vraćanje opreme s popravka)
  • Isporuka i instalacija zamjenske opreme radi zadovoljenja ugovorenih SLA uvjeta (po potrebi)

DODATNE USLUGE NA IT OPREMI

  • Dogradnje hardverske opreme
  • Čišćenje hardverske opreme
  • Preseljenje hardverske opreme
  • Dogrednja sistemskog i aplikativnog softvera
DODATNE USLUGE NA IT OPREMI​
ODVOŽENJE OPREME, BRISANJE PODATAKA I ZBRINJAVANJE​

ODVOŽENJE OPREME, BRISANJE PODATAKA I ZBRINJAVANJE

  • Usluge odvoženja opreme radi zbrinjavanja (moguća i ponuda otkupa)
  • Usluga profesionalnog brisanja podataka (sa izdavanjem certifikata)
  • Zbrinjavanje opreme

Više o našim uslugama

podrška expert i4next

Vršimo instalaciju i održavanje isporučenog sustava s ciljem pružanja optimalne podrške našim korisnicima. U današnjem poslovnom okruženju, kada sustav mora raditi kontinuirano tijekom cijelog dana, podrška je vitalni faktor za sigurnost Vašeg poslovanja.

Naša logistika i stručnost omogućuju brze popravke i osposobljavanje sustava. Također, pružamo dostupnost zamjenske opreme i rezervnih dijelova kako bi Vaša produktivnost bila neprekidna.

Svu isporučenu opremu, instaliramo kod korisnika te podešavamo i prilagođavamo potrebama korisnika, okolini i arhitekturi sustava. Time osiguravamo funkcionalno korištenje opreme uz ostvarivanje maksimalnih benefita za Vas.

Brinemo o funkcioniranju kompletnog IT sustava i o otklanjanju svih IT neprilika u najkraćem mogućem roku.

podrška expert i4next

Standardno jamstvo proizvođača obično ne uključuje On Site podršku. To znači da u slučaju kvara postoji niz problema s kojima se korisnik mora nositi poput: prijevoza opreme u ovlašteni servis, privremeni prestanak rada zbog kvara, gubitak vremena i brojnih drugih.

Expert i4next Vam nudi uslugu dolaska na lokaciju i rješavanja kvara na licu mjesta. U slučaju da se radi o većem kvaru, donosimo Vam zamjensku opremu do popravka neispravne.

Ako želite saznati koje Vam dodatne usluge naša partnerska tvrtka može pružiti, posjetite web stranicu i4next d.o.o.

Scroll to Top
× WhatsApp