Podrška
Odaberite paket usluga podrške koji Vam najbolje odgovara
Kao dio paketa usluga upravljanja IT infrastrukturom, pružamo Vam podršku pri instalaciji i održavanju isporučenog IT sustava. Ona uključuje klasično održavanje opreme i sustava, a Vas rješava briga oko funkcionalnosti istih.
INSTALACIJSKE USLUGE
- Instalacija potrebne softverske podrške na računala
- Doprema opreme na lokaciju korisnika
- Aktiviranje opreme na mrežu i prijava na sustav
- Instalacija i podešavanje sigurnosnih paketa zaštite od svih vrsta malicioznog softvera
- Instalacija softverske podrške za izradu sigurnosnih kopija podataka
- Instalacija pasivne i aktivne mrežne opreme
USLUGE STANDARDNE PODRŠKE IT SUSTAVU
- Podrška putem Help Desk-a
- Rješavanje incidenta ili kvara na opremi (dolazak na lokaciju, intervencija, eventualno preuzimanje opreme za popravak i vraćanje opreme s popravka)
- Isporuka i instalacija zamjenske opreme radi zadovoljenja ugovorenih SLA uvjeta (po potrebi)
DODATNE USLUGE NA IT OPREMI
- Dogradnje hardverske opreme
- Čišćenje hardverske opreme
- Preseljenje hardverske opreme
- Dogrednja sistemskog i aplikativnog softvera
ODVOŽENJE OPREME, BRISANJE PODATAKA I ZBRINJAVANJE
- Usluge odvoženja opreme radi zbrinjavanja (moguća i ponuda otkupa)
- Usluga profesionalnog brisanja podataka (sa izdavanjem certifikata)
- Zbrinjavanje opreme
Više o našim uslugama
Vršimo instalaciju i održavanje isporučenog sustava s ciljem pružanja optimalne podrške našim korisnicima. U današnjem poslovnom okruženju, kada sustav mora raditi kontinuirano tijekom cijelog dana, podrška je vitalni faktor za sigurnost Vašeg poslovanja.
Naša logistika i stručnost omogućuju brze popravke i osposobljavanje sustava. Također, pružamo dostupnost zamjenske opreme i rezervnih dijelova kako bi Vaša produktivnost bila neprekidna.
Svu isporučenu opremu, instaliramo kod korisnika te podešavamo i prilagođavamo potrebama korisnika, okolini i arhitekturi sustava. Time osiguravamo funkcionalno korištenje opreme uz ostvarivanje maksimalnih benefita za Vas.
Brinemo o funkcioniranju kompletnog IT sustava i o otklanjanju svih IT neprilika u najkraćem mogućem roku.
Standardno jamstvo proizvođača obično ne uključuje On Site podršku. To znači da u slučaju kvara postoji niz problema s kojima se korisnik mora nositi poput: prijevoza opreme u ovlašteni servis, privremeni prestanak rada zbog kvara, gubitak vremena i brojnih drugih.
Expert i4next Vam nudi uslugu dolaska na lokaciju i rješavanja kvara na licu mjesta. U slučaju da se radi o većem kvaru, donosimo Vam zamjensku opremu do popravka neispravne.
Ako želite saznati koje Vam dodatne usluge naša partnerska tvrtka može pružiti, posjetite web stranicu i4next d.o.o.